مقالات
- دکتر رضا ابیاک
- مقالات
- همه
- اخبار و رویدادها
- استراتژی های بازاریابی
- تکنیک فروش
- دانلود کتاب
- دستهبندی نشده
- دوره های آموزش دانشگاه
- دوره های آموزشی
- سمینار و سخنرانی
- سوژه های بازار
- علمی
- عملی
- فعالیت ها
- قوانین بازار
- مجله
- مدیریت ارتباط با مشتری
- مدیریت بازاریابی
- مدیریت فروش
- مشاوره ها
- مقالات آموزشی
- منابع آموزشی
- همه
- اخبار و رویدادها
- استراتژی های بازاریابی
- تکنیک فروش
- دانلود کتاب
- دستهبندی نشده
- دوره های آموزش دانشگاه
- دوره های آموزشی
- سمینار و سخنرانی
- سوژه های بازار
- علمی
- عملی
- فعالیت ها
- قوانین بازار
- مجله
- مدیریت ارتباط با مشتری
- مدیریت بازاریابی
- مدیریت فروش
- مشاوره ها
- مقالات آموزشی
- منابع آموزشی
قانون شماره 9 از قوانین بازاریابی: کلیات و جزییات ببینید
(یک قدم به عقب بردارید تا کل جنگل را با درختان ببینید) مهم است که ورای دیوار های اطاقک خود را ببینید و آنچه در اطرافتان می گذرد را حس کنید. مشتریان شما انتخاب های زیادی دارند.به شما بستگی دارد
قانون شماره 5 از قوانین بازاریابی: مسئله ای که می خواهید حل کنید را انتخاب کنید
آگاهی=گوش ها و چشم ها ایجاد تقاضا=تماس،کلیک یا بازدید تبدیل راهبردی=پرداخت مشتری مردم نظر های مختلفی دارند.گاهی شما با انها موافقید و گاهی نیستید.و گاهی رای نمی دهید. مسئله ای که اکثر شرکت ها با ان روبه رو هستند
قانون شماره 8 از قوانین بازاریابی: مشتریان هم آدم اند
Persona حسابی همراه با جزئیات از زنگی روزمره ی یک مشتری ساختگی است. آمار و داده ها در یاری برای کشیدن تصویری از این که مشتریان شما چه کسانی هستند،ارزش های آن ها چیست و انتظار دارید چطور رفتار کنند
قانون شماره 2 از قوانین بازاریابی: بازاریابی باید در فروش نتیجه بدهد
بازاریابی خلاقانه،جالب و به جرئت می توانم بگویم سرگرم کننده است.ایده های خلاقانه ای که اخر شب هنگام جویدن ادامس به ذهن میرسد-چه چیزی بهتر از این؟ایده هایی که هر لحظه شاهد بزرگتر شدن و بهتر شدنشان هستید-چه قدر عالیست؟دیدن
برند کارفرمایی
سازمان خود را به آهنربایی قوی برای جذب افراد با استعداد تبدیل کنید .. به بهانه برنامه لایو در #اینستاگرام در خصوص #برند_کارفرمایی از شما کمک میخوام.. اگر امروز به دنبال شغل و پوزیشن استخدامی میگشتید ، آیا باز هم
قانون شماره 10 از قوانین بازاریابی: وفادارسازی پرسنل فروش
جديدا بسياري از مدل ها و فرمولهاي بازاريابي و فروش كه فقط در مورد مشتريان تعريف ميشد ، امروزه با جدي شدن تعريف بازاريابي داخل سازماني يا همون internalmarketing تعريف گسترده تري پيدا كرده و مفهوم و تعبير خودش رو